الماس سایت

تبلیغات اینترنتی الماس سایت اصفهان

الماس سایت

تبلیغات اینترنتی الماس سایت اصفهان

  • ۰
  • ۰
هایلایت مو در اصفهان

هایلایت مو در اصفهان

رنگ مو و هایلایت مو در اصفهان توسط رنگ کار حرفه ای مو خانم شهلا سلیمانی در سالن تخصصی رنگ مو، انجام کلیه تکینیک های جدید رنگ و هایلایت مانند بالیاژ و آمبره مو در محیطی زیبا و آرامبخش و با رعایت کلیه اصول بهداشتی موهای بلوند و روشن زیبایی چشمگیری به چهره خانم ها می بخشد و حالت صورت و چشمان آن ها را گیرا تر و پر جنب و جوش تر نشان می دهد. اما روشن کردن یا بلوند کردن یک دست و کامل موها علاوه بر اینکه به ریشه موها آسیب جدی می زند , کمی از مد افتاده است و کمتر کسی را در دنیای مد امروزی می بینید که موهای خود را یک دست به رنگ روشن و یا هر رنگ دیگری در بیاورد.

مشاوره و رزرو نوبت: 09138644210

بهترین جراح عمل ابدومینوپلاستی در تهران

بهترین جراح پیکرتراشی در تهران

بهترین کلینیک های زیبایی تهران



هایلایت کردن موها روشی کلاسیک برای رنگ کردن و تغییر رنگ موها بوده است که البته امروز با تکنیک های جدید در هم آمیخته و به تکنیکی مدرن و جذاب تبدیل شده که در دنیای مد جای خود را حسابی تثبیت کرده است.
هایلایت کردن به معنی ایجاد سایه روشن در مو ها است به طوری که قسمتی از موها به رنگ طبیعی و یا تیره تر باشند و سایر قسمت ها رنگ روشن تری داشته باشند.
هایلات ها می تواند به هر رنگی باشد و شما می توانید از رنگ های موقت , نیمه دائمی و دائمی استفاده کنید که رنگ و نوع هایلات به رنگ پوست شما , سن , حالت چهره , جنس و حالت موهای تان بستگی دارد و در کنار انجام سایر تکنیک های زیبایی دائمی مانند کاشت مژه و ناخن میتواند به شما زیبایی و جذابیت متمایزی بدهد
هایلات کردن مزایای زیادی نسبت به رنگ مو دارد. رنگ کردن یک دست موها به خصوص اگر تمایل داشته باشید که رنگ خیلی روشن به موها بزنید باعث آسیب رساندن جدی به ریشه موها می شود و پس از مدتی و با در آمدن ریشه موها فرم و نوع رنگ تغییر کرده و زیبایی خود را از دست می دهد و شما مجبور به ریشه گیری و رنگ کردن مجدد موهای خود می شوید. که این مسئله هزینه اضافی را هر ماه برای شما به همراه خواهد داشت.
در هایلات به دلیل اینکه روشن کننده فقط برای قسمتی از موها استفاده میشود , موهای شما دچار آسیب خاصی نخواهد شد ضمن اینکه نگهداری از آن آسان خواهد بود و با گذشت زمان و در آمدن ریشه موها , ظاهر و مدل هایلات شما تغییر چندانی نخواهد کرد و زیبایی هایلایت شما تا چند ماه ماندگار خواهد بود.
 تکنیک های بسیار متفاوت و مدرنی برای هایلات کردن موها وجود دارد از جمله تکنیک  می توان به تکنیک   آمبره , سامبره ,  بالیاژ ,  لولایت  , بیبی لایت ,  چانک لایت و ... اشاره کرد.
در برخی از جدیدترین مدل های هایلات مو قسمت های ریشه و بالای موها به رنگ تیره تر و قسمت های ساقه و پایین موها به رنگ روشن خواهد بود که این نوع هایلایت ها آمبره و سامبره نام دارد . تفاوت اندکی بین هایلایت آمبره با سامبره وجود دارد. در آمبره موها دو رنگ خواهد بود. قسمت ریشه موها به رنگ طبیعی یا مشکی و از نیمه موها به سمت نوک موها , رنگ روشن یا بلوند به موها زده می شود.
در سامبره این تغییر رنگ ملایم تر خواهد بود یعنی قسمت ریشه ها به رنگ تیره و پس از آن قسمت میانی موها به رنگ قهوه ای و هرچه به سمت پایین موها می رسیم رنگ مو روشن تر می شود. در این تکنیک برای هایلایت از بیش از دو رنگ برای موها استفاده می شود.
بیبی لایت به معنی ایجاد هایلایت های خیلی ظریف و نازک در موها است که کاملا طبیعی به نظر می رسد و برای دختران جوان بسیار مناسب می باشد.
بالیاژ به معنی ایجاد هایلایت های نامنظم و بدون قاعده در در تمام قسمت های مو است ,  برای بالیاژ شما می توانید از هر چند رنگی که می خواهید برای هایلایت استفاده کنید .
لولایت به معنی ایجاد هایلایت های روشن و ظریف در اطراف صورت و روی موها می باشد. و قست زیر موها به رنگ تیره است .
تنوع در نوع هایلایت ها بسیار زیاد است و می تواند پاسخگوی سلیقه ی همه ی افراد باشد.
 
نکاتم مهم هنگام انجام هایلایت
اگر تصمیم به هایلایت گرفته اید حتما باید از یک آرایشگر حرفه ای در زمینه رنگ و مش و هایلایت کمک بگیرید. انجام هایلایت در منزل ممکن است به موهای شما آسیب بزند , ضمن اینکه قطعا شما در منزل نتیجه ای که در آرایشگاه می گیرید را نخواهید داشت و کیفیت کار و رنگ هایلایت شما به زیبایی کار یک آرایشگر حرفه ای نخواهد رسید.
برای هایلات کردن نوع دکلره یا بی رنگ کننده ای که برای موهای خود و یا مشتری انتخاب می کنید از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یک بی رنگ کننده خوب به سرعت رنگ مو را به پایه دلخواه می رساند بدون اینکه به موها آسیب بزند و پس از رسیدن مو به پایه دلخواه شما می توانید هر رنگی را می خواهید روی موهای خود بزنید. برعکس بی رنگ کننده های نا مناسب و ضعیف نه تنها مو را به پایه دلخواه نمی رساند بلکه باعث زرد شدن و بد رنگ شدن موها شده و و مو را دچار آسیب جدی می کند.
در انتخاب رنگ و نوع هایلایت حتما از افراد باتجربه مشورت بگیرید زیرا هر نوع هایلایت برای یک نوع رنگ پوست و حالت چهره مناسب است.
در پایان اینکه موهای هایلایت شده به نگهداری خاصی نیاز ندارند ولی اگر موهای خشک و شکننده ای دارید بعد از هر بار حمام کردن از سرم های تقویت کننده و نرم کننده برای حالت دهی بهتر به موهایتان استفاده کنید.
رنگ کار حرفه ای سالن زیبایی شهلا سلیمانی علاوه بر انجام خدمات هایلایت مو در رشته کراتین مو در اصفهان نیز تخصص دارد و میتواند پس از رنگ و هایلایت مو با استفاده از این هنر و دانش به موهای مشتریان خود طراوت و شادابی را نیز هدیه کند.


مشاوره و رزرو نوبت: 09138644210
  • ۰۰/۰۳/۱۸
  • mohamad shams

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی