الماس سایت

تبلیغات اینترنتی الماس سایت اصفهان

الماس سایت

تبلیغات اینترنتی الماس سایت اصفهان

  • ۰
  • ۰

سنگ فروشی اصفهان از جمله سنگ فروشی هایی است که نظارت صد در صدی بر کیفیت و قیمت های آن می شود به همین دلیل است که قیمت های آن همواره در تناسب قرار دارند ، خرید مستقیم سنگ از اصفهان می تواند تخفیف های باورنکردنی بسیار زیادی را شامل حال شما بکند.
بسیاری از کسانی که تجربه خرید مستقیم سنگ از اصفهان را دارند به دنبال این امر بر آمده اند تا این تجربه را تکرار کنند زیرا از برخورد خوب و حرفه ای این سنگ فروشی ها به وجد آمدند و در نهایت صرفه مالی بسیار کلانی را حاصل کردند.

لیست تعدای از سنگ های پر فروش در این سنگ فروشی در اصفهان که برای خرید هر کدام میتوانید با شماره ⁦09134090995⁩ تماس بگیرید

 

تراورتن بی موج تکاب کرم و کرم بژ
تراورتن بی موج تکاب کرم و کرم بژ

 

تراورتن کرم بیموج آبگرم
تراورتن کرم بیموج آبگرم

 

سنگ تراورتن زیتونی آبگرم
سنگ تراورتن زیتونی آبگرم


بسیاری از افرادی که قصد کسب سود از سنگ فروشی را دارند اقدام به خرید مستقیم سنگ از اصفهان می کنند ، سنگ های اصفهان در اشکال و رنگ هی مختلفی به وجود می آیند که خریداران را به بهت و حیرت وا می دارد. اشکال و رنگ هایی که این سنگ ها دارند در هیج کجای دنیا پیدا نخواهید کرد.

جنس سنگ های اصفهان
سنگ نما آهکی همانطور که از نامش پیداست از آهک به وجود می آید. سنگ های آهکی تنوع رنگ بیشتری نسبت به سایر سنگ ها دارند ، این سنگ ها در رنگ های آبی ، قرمز ، سفید ، زرد کم‌ رنگ و طوسی وجود دارند.
سنگ های رسی نیز ظرافت خاصی دارند و استفاده از آن ها به عنوان سنگ نما در پارک ها و مکان های تفریحی دیگر رایج تر است.
سنگ ماسه ای نیز معمولا در رنگ‌ خاکستری یافت می شود ، از این سنگ ها برای نما دهی به دیوار های شهری یا مکان های تفریحی استفاده می گردد.

چند مورد از مهمترین های سنگ اصفهان
سنگ‌ رود خانه از بهترین سنگ های فروشی در اصفهان است. این سنگ ها در شکل دایره ای هستند و از آن ها معمولا برای نما دهی در پشت دیواره توری استفاده می گردد ، حتی می توان آن ها را با سیمان به هم وصل کرد تا یک دیوار مستقل به وجود بیاید.
سنگ نمای کوارتزیت نیز از سنگ هایی است که رنگ های مختلفی از آن وجود دارد این سنگ از سخت ترین و سنگین ترین سنگ های نما می باشد.
سنگ گرانیت نیز از سنگ هایی است که بسیار شبیه سنگ کوارتزیت است و تشخیص آن ها برای افراد غیر متخصص مشکل است ولی افراد با تجربه با مقایسه مقدار ضخیم بودن و رنگ آن به راحتی می توانند آن ها را از هم تشخیص دهند.

قیمت سنگ در اصفهان با خرید مستقیم
همواره مصوبات و آیین نامه هایی هستند که قیمت سنگ ها را در خرید مستقیم سنگ از اصفهان مورد نظارت قرار می دهند ، همچنین شورا های صنفی منظمی در این شهر وجود دارند که اجازه افزایش غیر قانونی قیمت ها را به سنگ فروشی ها نمی دهند.
ناظران اداره کار و رفاه اجتماعی نیز همواره قیمت ها را در خرید مستقیم سنگ از اصفهان کنترل می کنند تا مبادا حقی از کسی ضایع شود و گران فروشی صورت بگیرد ، علاوه بر همه این موارد وجدان فروشندگان اصفهان قبول نخواهد کرد که با افزایش نا عادلانه قیمت مردم را در مضیقه قرار دهند بنابراین قیمت ها همواره در تناسب هم قرار دارند. شماره تلفن کارخانه سنگ اصفهان


مراجعه به سنگ فروشی های اصفهان شما را با سنگ های آهکی ، رسی و ماسه ای رو به رو می سازد همچنین شما می توانید در آن جا انواع سنگ ها با رنگ های مختلف پیدا کنید حتی سنگ هایی که جزو کمیاب ترین ها هستند.
هر نوع سنگی که فکر می کنید در اصفهان وجود دارد و این یعنی سنگ فروشی های این شهر از حرفه ترین کسانی هستند که مشغول به کار سنگ فروشی می باشند.

آدرس کارخانه صنایع سنگ اصفهان سازند استون

اصفهان،شهرک صنعتی محمود آباد خیابان ششم

   تلفن فروش   09134090995

 

  • ۰۰/۰۳/۱۸
  • mohamad shams

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی