الماس سایت

تبلیغات اینترنتی الماس سایت اصفهان

الماس سایت

تبلیغات اینترنتی الماس سایت اصفهان

  • ۰
  • ۰

خریدار ضایعات مس

 خریدار ضایعات مس


ضایعات و بازیافت مس
قسمت عمده ضایعات مس برای بازیافت توسط بازرگانان ضایعات بدست می آید
که آن را مرتب و جمع می کنند تا زمانی که مقدار کافی برای تهیه مقادیر ، به اندازه کافی جمع شود
برای ارسال به یک کارخانه ذوب یا پالایشگاه آنها این فلز را از منابع مختلفی مانند مواد می پذیرند یا خریداری می کنند.
منابعی که ضایعات مس از آنها تهیه می شود:
صنعت مهر زنی ،کارخانجات برش مس ، ضایعات املاک شامل لوله کشی ، سیم کشی مجدد ، صفحه های مدار چاپی ازصنعت الکترونیک ، موتورهای الکتریکی دور انداخته شده و یا ، زباله های خانگی.
در بسیاری از موارد ، تاجرین پس از خرید ضایعات مس آن را مرتب کرده و در بعضی موارد آن را به شکلی قابل قبول پردازش می کنند.
ذوب ضایعات بسته بندی شده معمولاً در ظرف های استاندارد بین المللی حمل می شود به دلیل کاربرد گسترده مس ، نتیجه می شود که مقدار مس برای بازیابی و بازیافت می تواند قابل توجه باشد .
مس جزیی از منابع با ارزش و گران بها در صنایع قلمداد می شود.
ضایعات مس به عنوان یک ماده نسبتاً ارزشمند دور ریخته نمی شودو افراد به دلیل انگیزه های مالی به دنبال بازیافت آن می باشند و با فرآوری مجدد و به دنبال آن تهیه مواد اولیه برای تولید مجددا مورد استفاده قرار میگیرد.
با این حال ، بازیافت مس امری دشوار می باشد..

 خریدار ضایعات مس نقدا در محل :    09126215957

فرآیندهای بازیافت مس
احیای مس از پس مانده ها و ضایعات به دو مرحله اصلی فرآوری متکی است.
پالایش
ذوب
ذوب شامل تفت دادن و پخت ، برای تولید فلز با کیفیت مناسب برای موارد بعدی است

ذوب معمولاً در سه مرحله فرآوری به ترتیب برای تولید فلز انجام می شود
مس به شکلی است که برای تصفیه الکترولیتی مناسب است تا خلوص آن بیشتر بهبود یابد و یک
نکته قابل اهمیت در این زمینه عبارتند از: استفاده از کوره بلند برای بهبود کمیت و کیفیت مس بازیافت شده

 

فواید بازیافت مس

مزایای اقتصادی و زیست محیطی بازیافت مس در زیر آورده شده و ماهیت پایدار مس را نشان می دهد:

 

مزایای زیست محیطی

در هنگام استخراج و تصفیه مس ، گرد و غبار و گازهای زائد مانند دی اکسید گوگرد تولید می شوند که ممکن است اثرات مضر بر محیط داشته باشند. اگرچه این اثرات مضر توسط تولیدکنندگان مس به حداقل می رسد (دی اکسید گوگرد جذب می شود و برای تولید اسید سولفوریک استفاده می شود) ، اما با بازیافت ، گازهای مضر در صورت وجود ، کمی وجود دارد.

هزینه های دفن زباله

در غیر این صورت ممکن است اشیا Cop مس و آلیاژ مس که بازیافت نمی شوند در سوراخ های زمین ریخته شوند - این محل دفن زباله نامیده می شود. این حفره ها به سرعت پر می شوند و با کمبود آنها ، دفن زباله به گزینه ای بسیار گران قیمت برای دفع زباله (از هر ماده ای) تبدیل می شود.

ذخیره انرژی

برای استخراج مس از سنگ مس ، انرژی مورد نیاز تقریباً ۱۰۰ / تن است. با بازیافت مس ، انرژی بسیار کمتری مصرف می شود ، حدود۱۰/ تن ، این تنها 10٪ انرژی مورد نیاز برای استخراج است. این صرفه جویی در انرژی منجر به حفظ ذخایر ارزشمند نفت ، گاز یا ذغال سنگ می شود و میزان CO2 آزاد شده در جو را کاهش می دهد.

حفاظت از سنگ معدن مس

تاکنون تنها حدود 12٪ از منابع شناخته شده مس استخراج شده است. با این وجود سنگ مس یک منبع محدود است و صرفه جویی در مصرف سنگ با بازیافت منطقی است.

اقتصاد

بازیافت مس قدیمی نسبت به استخراج و استخراج مس جدید ارزان تر است. مس بازیافتی تا 90٪ هزینه مس اصلی را دارد. بازیافت به پایین نگه داشتن هزینه محصولات مس کمک می کند

در طبیعت مس به طور عمده به عنوان سنگ معدن سولفید وجود دارد که برای تهیه آن باید ابتدا باید مس خام را استخراج و پردازش کرد‌.
مس تازه استخراج شده ناخالص بوده و سپس درجه ای از فلز را متناسب با کاربرد مورد نظر خود تصفیه می کنند.
پس از مناسب سازی مس را می توان به فرآیندهای معمول برای تولید مواد اولیه وارد کرد.

خواص مس
مس به دلیل خواص ذاتی و در دسترس بودن ، موارد استفاده و کاربردهای متعددی دار.
قابلیت های کاربردی این فلز :
قابلیت انعطاف پذیری ، شکل پذیری و هدایت خوب گرما و برق است.
می تواند آلیاژ باشد وبه راحتی با سایر فلزات ترکیب شود مانند :
برنج (مس / روی) ، برنز (مس / قلع) ،
بریلیم - مس ، مونل (مس / نیکل) و تفنگ فلز (مس / قلع).
مس می تواند یک ماده تزئینی و یا
پوشش محافظ بسیاری از محصولات دیگر بوسیله آبکاری باشد.
مس اولیه به صورت های مختلف به بازار عرضه می شود
بیلت ، کاتد ، ورق ، میله ، میله سیم ، لوله ، شات انواع شکل های مختلف مس هستند.
و پودر مس فرم دیگری از آن می باشد که بیشتر توسط صنعت پردازش می شود تا تولید کنندگان طیف گسترده ای از محصولات را بوسیه آن تولید کنند.

کاربردهای اصلی مس
طیف گسترده ای از کاربردهای مس مانند: الکتریکی و
سیم کشی مدار الکترونیکی ، آرماتورها و موتاتورهای سیم پیچ میدان موتورهای الکتریکی ، سوئیچ های الکتریکی ،
لوله کشی ، گرمایش ، ساخت و ساز ساختمان به عنوان مثال بام ، کارخانه شیمیایی و فرآوری دارویی و
به عنوان یک کاتالیزور ، مبدل های حرارتی هم در صنعت و هم در اتومبیل ، از جمله محصولات خانگی و وسایل آشپزخانه استفاده می شود.

 

ضایعات علاوه بر خرید ضایعات کامپیوتر و ضایعات الکترونیکی مختلف در زمینه خرید ضایعات مس در اصفهان و سایر شهرها هم فعالیت دارد. با داشتن بزرگترین انبار مس ضایعاتی،خرید ضایعات مس و کابل های مسی و مخابراتی را به صورت نقدی در محل انجام میدهد. سرعت در جمع آوری بار مس ضایعاتی و پرداخت نقدی در خرید مس و کابل های مسی ضایعاتی ویژگی این خریدار ضایعات مس است. برای فروش ضایعات مس در اصفهان یا هر شهر دیگری همچون تهران،شیراز،مشهد و خوزستان با ما تماس بگیرید

اگر دنبال خریدار ضایعات مس هستید و دوست دارید اطلاعاتی در مورد نحوه ی خرید آن‌ها، نوع آن‌ها و حتی بازیافت مس بدانید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب سعی خواهیم کرد که شما در در خرید ضایعات مس راهنمایی بنماییم و توجه ی شما را به شغل خود که بازیافت مس و ظایعات آن‌ است، جلب بنماییم.

مس چیست؟
برای خرید ضایعات مس و حتی شناخت ضایعات آن، باید ابتدا با خود مس آشنا شد. مس فلزی قرمز رنگ است که یکی از قابلیت های آن، هدایت الکتریک است. دارای حرارت بالا است و جزو پرکاربرد ترین فلزات به حساب می‌رود. اما در انتها مس فلزی تجاری است بدین صورت که این فلز یا عنصر، برای تجارت سودمند است.

خریدار ضایعات آهن


مصارف مس چیست؟
همانگونه که در بالا گفته شد، مس محصولی سودمند و مفید برای تجارت بوده است. کاربرد های دیگر مس بیشتر به کارهای الکتریکی بسنده نمی‌شود. مس برای کار های غیرالکتریکی هم نیز مصرف می‌شود. بیشترین کاربرد مس برای ساخت سیم و کابل های مسی است. اما تولیداتی هم نیز هستند که در آن‌ها مس استفاده می‌شود مانند دیگ ها و قابلمه های مسی، رادیاتور ها، ساخت سیم ها برای تهویه و صنعت خودروسازی.

                                       

 خریدار ضایعات مس در اصفهان

خرید ضایعات مس و کابل های مسی و مخابراتی

   
ضایعات مس
برای خرید ضایعات مس باید ابتدا دانست که چه محصولاتی ضایعات مس شناخته خواهند شد. ضایعات مس معمولا به شکل قطعات دورریزی هستد که گاها شکل سیم یا کابل اند. این سیم و کابل ها توسط واحد هایی که مسئولیت جمع آوری را برعهده دارند، جمع خواهند شد.
البته ضایعاتی که مس های غیر آلیاژی هستند نیز به نوع دیگری جمع آوری می‌شوند و در روند بازیافت مس به نوع دیگه ای استفاده خواهند شد؛ همانگونه که ضایعات برنج و برنز برای کارهای دیگر بازیافت می‌شوند.

چرا خرید ضایعات مس؟
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که چرا خرید ضایعات مس؟ و این ضایعات به چه دلیل خرید و فروش می‌شود؟
برای شما هم پیش آمده است که صبح با صدای خریداران ضایعاتی‌ای که در کوچه حرف می‌زنند بلند شده باشید. این خریداران معمولا ضایعات را جمع آوری می‌کنند و به محل بازیافت خود می‌برند.
در روند خرید ضایعات مس، جمع آوری کننده معمولا دنبال ضایعات فلزی ای که عمرشان تمام شده باشد و جنسشان مس باشد می‌روند. این ضایعات گاها به صورت خام یا گاها در قالب محصولاتی به فروش می‌روند.
اما باید از کاربرد خرید ضایعات مس گفت؛ این کاربرد ها عبارت‌اند از: کاربرد های محیطی و اقتصادی که پیش تر به کاربرد های اقتصادی مس اشاره نمودیم. حال وقت آن است که کاربرد محیطی آن را بازگو نماییم.

بازیافت مس چیست و چگونه انجام می‌گیرد؟
همانگونه که گفته شد؛ بازیافت مس فوایدی زیست محیطی خواهد داشت. چرا که این ضایعات به شکل ناممکنی در طبیعت جای گیر می‌شوند و زندگی جانوران و گیاهان را به خطر خواهند انداخت.
اما اگر بخواهیم این مواد را بازیافت بنماییم؛ در انرژی و مواد خام و ایجاد آلودگی هوا و آلودگی های دیگر صرفه جویی نموده‌ایم.
بازیافت به دو شکل خواهد بود: بازیافتی که مستقیم است و بازیافتی که توسط روش ذوب و تصفیه های مجدد صورت خواهد گرفت. بازیافت مستقیم بدین شکل است که ضایعات مسی که خلوص بالاتری دارند و نیازی به تصفیه ندارند، به شکل مستقیم می‌توانند به کوره های ذوب بازگردند. اما بازیافتی که به شکل غیرمستقیم یا همان ذوب و تصفیه های مجدد است، این گونه خواهد بود که دیگر قطعات که خلوص کاملی ندارند از چندین مرحله ی تصفیه گذر خواهند کرد تا به کوره بازگردند. بسیاری از مواد هم معویب هستند که دوباره به ریخته گری باز خواهند گشت.خریدار ضایعات در محل

مس ضایعاتی خریداریم!
تمامی این اطلاعات را در اختیار شما قرار داده‌ایم تا بگویم ما و شرکت ما آماده ی همکاری با شما در زمینه ی خرید ضایعات مس بوده و هست. همچنین امکاناتی را برای شما عزیزان قرار داده‌ایم که بتوانید بیشتر و بهتر به ما اطمینان کنید. ظایعات مسی شما را خریدار هستیم در تمامی شهر ها به ویژه شهر دوست داشتنی و محبوب اصفهان!
 می‌توانید به راحتی و با آسودگی خاطر تمام از ما خریداری نمایید.

نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای فروش ضایعات مس با ما تماس بگیرید 09126215957.

  • ۰۰/۰۳/۱۸
  • mohamad shams

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی