الماس سایت

تبلیغات اینترنتی الماس سایت اصفهان

الماس سایت

تبلیغات اینترنتی الماس سایت اصفهان

  • ۰
  • ۰

سئو چیست؟

سئو چیست؟

 سئو مخفف بهینه سازی موتور جستجو است.

  سئو فرآیند برداشتن مراحل برای کمک به یک وب سایت یا محتوای محتوای بالاتر در گوگل است. تفاوت کلیدی بین سئو و تبلیغات پولی این است که سئو شامل رتبه بندی طبیعی است ، به این معنی که برای حضور در آن فضا هزینه ای پرداخت نمی کنید. برای اینکه کمی ساده تر شود ، بهینه سازی موتور جستجو به معنای گرفتن بخشی از محتوای آنلاین و بهینه سازی آن است بنابراین موتورهای جستجو مانند گوگل وقتی کسی چیزی را جستجو می کند ، آن را به سمت بالای صفحه نشان می دهد.

به آن اینگونه نگاه کن. وقتی شخصی «لازانیا وگان» را در گوگل تایپ می کند ، احتمالاً بدنبال دستورالعمل ، مواد اولیه و دستورالعمل های تهیه آن است. اگر مقاله ای در مورد ساخت لازانیا وگان نوشتید ، می خواهید مردم دستورالعمل شما را پیدا کنند. برای اینکه کسی آن را پیدا کند ، باید با دستورالعمل های لازانیا وگان ، در رتبه بندی بالاتر از سایر وب سایت ها قرار بگیرید. این آسان نیست ، اما همان چیزی است که در بازاریابی سئو وجود دارد.و با تکنیک هایی همچون محتوا نویسی مفید و استفاده از خرید رپورتاژ آگهی طبیعی پیش میرود و پیشرفت میکند.

بیایید آن را بیشتر تجزیه کنیم: بیشتر جستجوهای آنلاین با یک موتور جستجو مانند گوگل آغاز می شود. در حقیقت ، 75 درصد از این جستجوها از گوگل شروع می شود. برای درک بهتر چگونگی رتبه بندی محتوای خود در موتورهای جستجو ، باید ابتدا نحوه عملکرد جستجو را بفهمید. هدف نهایی این مقاله کمک به شما در درک ریزه کاری های جستجو است تا بتوانید محتوای خود را برای رتبه بندی بالاتر در Google و گرفتن کره چشم بیشتر به پست های خود بهینه کنید.

استراتژی های جستجوگرها: کلاه سیاه در مقابل کلاه سفید

من همیشه بازی طولانی مدت کارآفرینی را انجام داده ام و معتقدم این راهی است که باید طی شود. با این حال ، این در مورد همه افراد نیست. بعضی از افراد ترجیح می دهند سریع دستاوردهای خود را بدست آورند و به چیز دیگری بروند. وقتی نوبت به سئو می رسد ، جستجوی سودهای سریع اغلب به عنوان "سئو کلاه سیاه" شناخته می شود.

افرادی که سئو کلاه سیاه را اجرا می کنند ، برای رتبه بندی سریع ، از روشهای اشتباه سئو مانند پر کردن کلمات کلیدی و  بک لینک های مخرب استفاده می کنند. ممکن است برای کوتاه مدت کار کند و بازدید شما را از سایت خود جلب کند ، اما بعد از مدتی گوگل سایت شما را جریمه و حتی در لیست سیاه قرار می دهد تا هرگز رتبه بندی نکنید. از طرف دیگر ، SEO کلاه سفید راهی برای ایجاد یک تجارت آنلاین پایدار است. اگر از این طریق سئو انجام دهید ، روی مخاطبان انسانی خود تمرکز خواهید کرد. سعی می کنید با بازی کردن طبق قوانین موتور جستجو ، بهترین محتوای ممکن را به آنها بدهید و به راحتی در دسترس آن باشید

  • ۰۰/۰۳/۱۸
  • mohamad shams

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی